Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

KP PSP BĘDZIN


Sekcja Organizacyjno - Kadrowa

 

Starszy Inspektor

Urszula Pawęzowska

telefon: (32) 294 – 45 – 55

fax: (32) 762 – 21 – 57

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

 

Starszy Inspektor ds. Organizacyjnych

mgr Monika Gwóźdź

telefon: (32) 267 – 56 – 83
             (32) 294 – 45 – 50

fax: (032) 762 - 21 - 57

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30

 

Zadania Sekcji Organizacyjno - Kadrowej:

W zakresie zadań kadrowych:

  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  • weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
  • ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
  • kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.

W zakresie zadań organizacyjnych:

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
  • udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  • udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
  • prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  • koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  • organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
  • prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
  • współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
  • udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

Wersja do druku Wersja do druku

Liczba odsłon:2579
Treść wprowadził(a): Mroźla Jarosław, 2018-09-17 23:57:13
Treść wytworzył(a): Jarosław Mroźla, 2009-03-10 00:00:00
Poprzednia wersja dokumentu z dnia: 2018-09-17 23:57:13